Start
Proste czy rozbudowane - jakie logo wybrać?

Prostota loga nie wynika wyłącznie z mody czy wygody stosowania. Właściwie zaprojektowany logotyp musi spełniać bowiem kilka podstawowych warunków, aby był użyteczny i funkcjonalny. Prawidłowy logotyp MUSI być:

Czytaj dalej
 
Wizerunek firmy

Wizerunek firmy to zbiór opinii na jej temat. Opinie te mogą pochodzić od konsumentów, klientów, partnerów, pracowników oraz innych osób mających kontakt z firmą.

Czytaj dalej
 
Jak przygotować brief dla agencji PR?

Właściwie napisany brief - dokument zawierający opis tego, co chcielibyśmy zamówić - to podstawa do zaplanowania dobrej i odpowiadającej potrzebom firmy kampanii PR.

Podejmując współpracę z agencją PR powinieneś przekazać jej kilka podstawowych informacji. Pozwoli to na skomponowanie i wycenę kompletnej oferty usług public relations:

Czytaj dalej
 
« pierwszapoprzednia12następnaostatnia »

Strona 2 z 2

Sonda

Jaki dział Cię interesuje najbardziej?
 

Odwiedzają nas

Odwiedza nas 5 gości